A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

Imorgon ska jag och pappa upp till team ortopedteknik för att kolla till mina slämsäckar i knäna, mina kobenta fotleter, min rygg osv osv. Känns som jag har alla skador man kan ha medan andra lever helt problemfritt. Orättvist.
Imorgon börjar även skolan igen. Går iof bara från klockan 12-13, så lär överleva första dagen iallafall.
"Men du får ta den tid du behöver
För att förstå vad är det du vill
Du får be en bön att tiden
Du behöver räcker till
Och du får samla dina tankar
Så att två själar kan få ro
Och så att allting som vi lovade
Oss själva, kan få gro."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0