Hemifrån

Det är mycket som händer just nu. Jag ska nämligen flytta upp till Jönköping all by my own snart. Kommer inte bo ensam. Kommer vara inackoderad som tur väl är.
Jag kan inte laga mat (bara om jag vill och orkar, och det är inte ofta) Har lärt mig stryka kläderna och vet hur tvätten ska tvättas. Så lite hopp om överlevnad finns det allt.

Jag längtar faktiskt. Jag tycker om Jönköping. Ska bli kul och se hur man klarar sig på nästan helt egen hand. Utvecklas som människa och lära sig vuxenlivet lite. O herregud, att jag ens längtar att bli vuxen.
Så under den senaste veckan har mamma kommit med mellanrum och visat mig grejer hon har fixat till flytten. Tvättmedel, ris (och recept såklart, haha) OBOY, diverse burkar och förvaringar, schampoo osv. DET ÄR 8 DAGAR KVAR TILLS JAG FLYTTAR!
Så typiskt att man precis tapetserat om rummet, fått nya möbler och tv -så måste man lämna det hemma. För möbler finns där uppe och jag måste ju ha något här hemma när jag kommer hem om helgerna och loven.

Kommentarer
Postat av: Amanda Thorén :D

Jippieeeee... kommer ha dig ännu närmare :D

2010-08-24 @ 21:53:13
Postat av: emelie

Jaaa amanda, det gör vi! :D

2010-08-25 @ 13:32:48
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0