imorgon händer det

imorgon flyttar jag, tror jag har fått med mig allt.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Skratta- det gör jag för att det kommer vara sjukt lärorikt att bo ensam, få närmre till skolan, lära sig livet. Gråta- för att man lämna alla kompisar man haft så nära en sedan man föddes ungefär. JAG VILL INTE FÖRLORA KONTAKTEN MED ER!

-Kommer speciellt sakna min älskade och bästa vän Emelie. Vi bor säkert inte ens 150m från varandra. Dit kunde man alltid gå och bara prata lite, umgår om dagarna/kvällarna. Ta en promenad tillsammans eller vad som helst. Kommer sakna den närheten något så fruktansvärt mycket.

Vi har gått igenom mycket jag och Emelie. Enda sedan dess att vi var timmarna gamla. Emelie var nämligen den första vännen jag träffade sedan jag såg dagens ljus, och på den vägen har vi vandrat. Genom allt.
Kärleksproblem, familjeproblem, tragedier, lyckliga dagar, sorg, skratt, framgångar, LYCKA.♥

Emelie, du är lycka för mig. Finns ingen på din nivå. Helt oslagbar.

SJÄLVKLART finns ni, mina vänner, Emelie är min bästa vän och har varit sedan födseln men ni (ja, ni vet mycket väl vilka NI är) som står mig nära, NI BETYDER SÅ OTROLIGT MYCKET FÖR MIG, det gör ni, jag lovar. Kommer sakna er otroligt mycket.




Det är sjukt stökigt och bökigt att flytta, helt sjukt va jobbigt. Livet i lådor, halloja!



JAG ÄLSKAR DIG, MIN BÄSTA VÄN. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill inte att du ska flyttaaa:( du ska va här, nära mig när jag behöver dig, när jag behöver prata när jag behöver ha lite kul! Kmr sakna allt det du nämnde...

Men om man ska vända till det positiva..tänk vilka myskvällar vi kan ha uppe hos dig..hyra film o köpa massa godis o ha kul! Gå på stan o ta fika o massa skoj:) O du är så klart välkommen hem till mig också! :)

I love you, my BFF;) <3

2010-08-31 @ 21:26:38
Postat av: Anonym

det va från mig, (emelie)!! men det hoppas jag att du fattade hihi

2010-08-31 @ 21:27:34
Postat av: emelie

SV:

underbara du, jag äskar dig

Sjukt va rörd jag blev -kommer sakna dig förbannat mycket rent ut sagt!

2010-08-31 @ 21:32:07
URL: http://emschelin.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0