livet i lådor

Fyfarao säger jag bara. Har väntat på att mamma skulle komma hem hela eftermiddagen så att vi kunde packa ihop (blir alltid fel om hon inte är med). När hon väl kommit hem drar hon, pappa och min lillebror direkt upp till Jönköping och ska kolla skridskor till Oskar. Jaha liksom? Dissen.

Sen när mamma kommer hem ger hon mig en helt ny flyttkartong. På kartongen finns det 3 steg till hur man viker upp den. HUR I HELA VÄRLDEN SKA MAN KUNNA LYCKAS MED DEN BESKRIVNINGEN?! Helt sjuukt!
Blev så sur! Vek sidorna som instruktionen sa, men det gick int? även fast jag gjorde PRECIS som instruktionen sa. Eftersom att det inte ville sig så sparkade jag ner kanterna. Tror kartongen gick sönder lite..
Sen kommer givetvis mamma och fixar det på 2 röda.. Sjukt frustrerande..

Sen skulle jag packa, helt sjukt hur mycket kläder man har. Du ska väl inte ha med dig allt Emelie?
-Öh, jo? här bor jag ju inte sen?

Varför ska jag lämna kläder jag ska ha på mig för? halllööööh..?

Men men, kvällen blev helt störd. Så sjukt trött, stressad, sliten, irriterad och inte minst sur. Stackars familjen som fick dras med mitt humör. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0