Orsaken till denna blogg

Ja, som rubriken lyder så ska jag berätta för dig vad orsaken, eller snarare orsakerna, till att denna bloggen uppkom.
1.Jag har så mycket som yrar omkring innanför pannbenet på mig, så jag såg detta som mitt lilla krypin. Här kan jag skriva av mig och bara de som lägger sin dyrbara tid på att läsa det bryr sig. Tror jag.
2. För mina vänners skull. Ja, för jag kommer att flytta upp till Jönköping den 1 september och kommer i och med detta inte träffa dem som står mig allra närmt lika ofta. Känns tungt men jag behöver denna flytten. Kunna tänka mycket på mig själv, växa som människa och kunna klara mig på egen hand mer.
Så för att de ska kunna kolla om jag sköter mig, vad jag gör osv har jag gett denna sidan till deras hjälp. För jag älskar er så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0