pärlan

Eftersom att jag flyttar på onsdag har jag bett mamma om en cykel, är ju alltid bra att ha en. Så hon frågade hurdan det var jag ville ha.
-En riktigt gammal, en sådandär med konstigt styre, ingen växel, rostig.

Så hon frågade om det var någon som hade en sådan jag letade efter på jobbet. Och vet du vad?
HON HITTADE EN!
Jag har döpt den till pärlan.

Mamma fick vekligen fram det där ordet rostig i sin sökning på jobbet. Har aldrig skådat en rostigare cykel.
Hela cykeln är i orginalfärg, har ett skruttigt lås, ett nytt fult lyse (pajjar hela looken..) goa tjocka däck, inga växlar, g´ö sadel och glimten i ekrarna. HELLO BABY!


här har vi den, mums! ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag har åkt på den :) stolt!

2010-09-01 @ 16:44:32
Postat av: emelie

SV:

Hahaha, aa, det är faktiskt något att hänga i julgranen ;) Inte alla som åkt på en 40-tals cykel. :D

2010-09-01 @ 16:46:09
URL: http://emschelin,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0