summertime

bildbomg på g!
tänkte att jag kunde ge med mig lite av mina bästa sommarminnen. Så, titta och njut -för det har jag gjort!
Halmstad med ellen i början av sommaren, välbehövlig vistelse!
En helt galen kväll med mina tjejer
En rätt spontan resa till Göteborg med Sanna och MAtilda. Shopping, liseberg, skratt och förnedring. ÄLSKA´T
den mest spontana resan av alla!  Åkte till min fina vän Martin i Färjestaden på Öland och firade midsommar. Riktigt trevligt. Man träffar ju inte alla vänner så ofta så man måste ju passa på nu när det är sommarlov!
Den mest spontana resan av alla!
Åkte till min fina vän Martin och firade midsommar i Färjestaden på Öland. Fint väder, fina människor och massa skratt. SUPER NÖJD
Hela tjejligan var samlad, grillkväll hos Amanda
Madde och Ellens mamma Mari planerade en överraskningsfest för skitungen som fyllde 17 år. Otroligt lyckat!
Den långe och den korte samma kväll
Sen var det ju dethär med sommarjobb.. Jag ska vara glad att jag är en av dem som hade jobb i sommar.
Vad på kyrkogården och rensade rabatter, vattnade, satt och klippte gräs i ösregnet osv. Både slitsamt och väldigt roligt. Pengarna rullar in som dom ska.


Återträff med SwedCamp gänget.
- Slänge mig in på tåget och åkte ner till Halmstad, vidare mot Helsingborg för att träffa det goaste av innebandygäng! Mycket minnen, skratt, saknad och busiga händelser.
En dag med världens finsate människa, Louise. Jag är så oerhört tacksam att jag har henne.

Lars Winnerbäck´s sommar turné
KUNGLIGT, MAGISKT, OFATTBART!
heeeeelt otroligt.
Min systers konfirmation. Hon hade varit borta i stockholm (där också cermonin hölls)  2½ vecka på konfirmationsläger med 30 andra ungdommar. Gissa om jag saknat henne?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0