There comes a point in your life when you realize who really matters, who never did, and who always will.

Försäsongens måste-match närmar sig. Imorgon möter vi Skillingaryd, klubben jag startade min innebanykarriär i.
Det kommer kännas så oerhört konstigt att möta dem man slagis ihop med i så många år.
- Det var som när vi mötte Mullsjö förra fredagen. Första matchen med nya klubben (fredagen den 13e, great day..) Och efter matchen tackade Mullsjö domarna, seket, publiken och Huskvarna med en applåd. Huskvarna? Både jag och Ellen reagerade på att de sa Huskvarna. Jag menar, det har ju alltid varit Skillingaryd? Men fine för mig, jag vänjer mig gärna. Lite ovant bara ;)
Som vårat F93-lag. 4 seriesegrar i rad och en fairplay cup vinst på det. Jag finner inget annat än lycka, kärlek och stark vänskap i det, som vi kämpat tillsammans!

Det är klart att jag aldrig kommer att glömma er tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0