arg och förbannat besviken! det är som att få en kniv stucken i ryggen.

jag är så jävla förbannad att jag håller på att koka över!
inte nog med att en kille behandlat en dålig som vän har jag också en utav mina närmsta tjejkompisar som gör det också.



En utav mina bästa tjejkompisar, eller ska jag kanske säga föredetta (?) skrev "random" -kommentaren och skrev all skit denna kom på om mig.
Jag vill inte gå ut med namn i sociala medier för jag hade inte tänkt gå ner på hennes nivå. Men tjejen i fråga VET att jag mått dåligt till och från, hon vet vad jag kan ta åt mig om osv. HUR FAN KAN DU?!
Inte för att jag gått runt och gråtit över din patetiska kommentar men det är klart att man har det i bakhuvudet.

Jag har tyckt så jävla gott om denna tjej att ni inte förstår hur mycket! Men när man då gömmer sig bakom en jävla dator och då kan skriva sådan skit istället för att säga det öga mot öga är så grymt patetiskt att det finns inte!
Visst har jag stört mig på denna tjej till och från, men vilka vänner gör inte det på varandra ibland? Men jag har och skulle ALDRIG skriva det i en anonym kommentar på en blogg, social media eller så vidare. Det är så lågt att det inte finns i mina tankar att göra så.


Så hur fick jag reda på det?

Jo, jag kom och tänka på kommentaren för någon vecka sedan igen och tankarna började snurra. Jag läste den om och om igen och sedan satt det rätt bra -att det inte skulle förvåna mig ett SKIT om det vore du! För det är sånthär du roar dig över. Jag vet detta.
Jag har fått dina onödiga kommentarer på facebook och bara tyckt att det var en onödig sådan. Även endel onödig svartsjuka har jag känt i dem.
Jag tror inte hon känner riktigt allt av dethär egentligen men att ens ha mage till att skriva något sådanthär till en vän är i helvete inte okej. (ni får ursäkta mina ord i inlägget men jag är ruksigt arg och besiken!)
Och för en vecka sedan fick jag höra lite från andra håll att det kanske var du. Detta fick mig att bli 90% säker. Men jag väntade fortfarande på att du skulle komma och erkänna det för mig. Men så var inte fallet, du vågar inte.

Men det känns skönt att veta vilka ens bästa och närmsta vänner är i en situation som denna. jag älskar er!


till Dig.

En slängpuss till de finaste vännerna på denna jord. TACK FÖR ATT NI FINNS!



Ne, nu ska jag snart ut och gå med Lisa och kanske också Emelie. De är några av mina närmsta, finaste och underbaraste vänner. Äkta så in i helvete! PUSS PÅ DEM!

Kommentarer
Postat av: m i k a e l a

skönt att du vet vem det är, så du kan slippa henne i ditt liv! .. Heja Emelie, du är bäst! <3

2010-12-04 @ 17:09:07
URL: http://mickies.blogg.se/
Postat av: Em

sv:

ja, det är rätt skönt. men på något sätt inte. men det är lika bra att jag vet det, för jag hade inte tänkt lägga mer energi på henne! :)

2010-12-04 @ 17:13:56
URL: http://emschelin.blogg.se/
Postat av: Karin

Sorglig människa det där! Kan inte vara lätt att må så dåligt i sig själv att man har ett sånt där behov att slänga ur sig massa elakheter till en annan fin människa!! Visst blir man arg och besviken men sedan blir man också såå mkt starkare av sånt här. Vet precis hur det är och det roliga är att det bara sticker äännu mer i deras ögon att man inte tar åt sig och blir starkare ;) Så de förlorar bara på det själva haha. Dessa människor hjälper ju en bara att bli ännu mer fantastisk!! mohaha :D Vilken ren och skär avundsjuka! Stackars tjej som mår så dåligt :( Ett par ord från en bitter och svag människa kan verkligen inte krossa en. Patetisk brud!

PUSS PÅRE!!

2010-12-04 @ 20:05:08
URL: http://karinhanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0