innebandytunering, julmys, ekonomiprov, möte, amanda, a6, mys.


Började dagen med att hasa mig, trött som jag var, till bussen. Minitunering stod på schemat.
Lag rött bestod av inga mindre än Ellen, Fillan, jag och Hade. Riktigt kungligt. Och inte nog med det
vann vi hela skiten. Funkade helt ok! :)
.
Efter det åkte vi till skolan och där väntade ett resultat efter ekonomiprovet från fredags. Supernervös! Hade inte alls många poängavdrag och resultatet slutade på 78% och ett vg+/mvg stod skrivet i betyget. Trots de små momsredovisnings missarna som kostade mig ett klart mvg är jag över lag otroligt nöjd. Provet var på något vis roligt att göra. Tror jag börjar bli sinnessjuk. Hahah.
Hann även med ett krig tillsammans med Sofia mot Melina efter lunch. Mohah!
.
Vid halv 2 mötte jag upp söta Amanda och tog hennes lille bil ner till stan och närmare bestämt Comfort Hotel. Där blev vi väl bemötta av C.L. SEIFERT´s personal. Blev en middag inne i restaurangen tillsammans med några andra skolrepresentanter innan mötet började.
Jag vet inte vad jag ska säga, VILKET FÖRETAG! Så otroligt proffesionellt till skillnad från ABC gruppen jag redan har ett avtal med. Jag ska nu teckna ett nytt avtal med C.L.SEIFERT istället för ABC Nordic. ABC må vara duktiga och ha en stor del av svenska marknaden. Men kvallité före kvantitet som Amanda sa.
.
C.L. SEIFERT var företaget som i Danmark startade trenden med studentmössor, detta var för 149 år sedan!
De har levererar hattar, mössor, kostymer m.m till Danska kungafamiljen och även en hel del till svenska kungafamiljen. Bara det säger hur professionellt och bra det är. De kan sin sak och kvalitén var otroligt bra.
Efter detta intressanta möte begav vi oss mot A6, Amanda skulle hitta julklappar. Dock hittade även jag saker som jag egentligen inte borde hittat. Men det blev en extra present till min älskade pappa och ett litet till paket till min bästa vän. Kan verkligen inte låta bli att handla lite extra julklappar. Älskar att ge bort saker och vara givmild. Glädjen tillbaka är så underbar. Så jag hoppas de blir glada! :) Och Amanda hittade minsann något hon också; en latex tröja, lite längre sådan. Testade en likadan och kunde så konstatera att jag såg smalare ut än vanligt. Haha, inte okej. Sedan hittade hon även 3par strumpor med Simpson motiv på till sin pappa. Han kommer bli så glad!

dessa får pappa i ett utav sina paket. Supermysiga ju! Hoppas han kan använda ett par tofflor för en gång skull! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0