jens, innebandymatch, domarkaos och denna idioten

Kom precis hem från en innebandymatch mellan Husqvarna och Craftstaden (Oskarshamn) Matchen slutade 8-5 efter domarkaos, krig, svett och sargsmällar. Helt sinnesstörd match.. Domarna var det sämsta jag sett! De blåste inte en enda gång fastän de borde, de dömde jämt fördelat men ändå käpprätt åt skogen! Usch..
.
Åkte sedan hem med Gusse tillsammans med Jens, goa gubbar! Och nu sitter jag här och ska snart ställa alarmet på 07.00 imorgon. Då ska jag upp och iväg till smålandslagets f15 läger i två dagar. Träningar, teambuildin, övernattning och matcher. INNEBANDY HELG PÅ INGÅNG!
.
Vill även tipsa om den här sköningen. Matte la upp den på sin facebook och klippet gjorde min kväll. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0