luciakaos, slagsmål, skola, fillan & mys.

TJÄNNA!
Har precis sjunkit ner i sängen, trött som attan! Min mobil kraschade nyss och flera hundra sms raderades SÅ* fort. Jag som precis hade tänkt rensa den.. Förbannade skit. OCh nu har jag inte Calles thai nummer heller. Ännu sämre.
Tänkte iallafall att jag skulle hålla mig kortfattad till vad jag gjort idag (tror dock att jag kommer lyckas sådär bra..)
.
Började dagen med att åka tåget från skillingaryd i morse, pluggade ekonomi undertiden. Fipplade med ändrade tåg till huskvarna så tog bussen. Gick på ett kaosartat lucia (var väl inte det bästa man sett, fanns vissa man visste kunde sjunga och stråla ut, men de här fina tjejerna sjöng inget alls. upplägget och pauserna var lite.. b)
.
Blev efter luciat fika med mina tjejer i klassen (förutom sara som satt i skolan) mysigtmysigt!
Hade sedan naturkunskap -7 pers var vi, sedan kom Simon, 8. Efter hand droppade ytterligare 2 till in. Den lektionen slutade på värsta sett efter att två av mina killklasskompisar flyger på varandra och man kan nästan tro att de ska ha ihjäl varann. Sjukt onödigt enligt mig. De slängde sig över borden och möblerade om hela salen. Jag blev även klämd mellan två av bänkarna och fick en lagom härlig smärta i min redan skadade rygg. Skönt.....
Sedan blev det bild. Jag och Sofia är ruskigt kreaktiva och duktiga -go girl!
.
Efter det slutade jag och tog ettan ner till stan, hittade goaste Felicia -Fillan, Flisan, Lillen -Glad på bussen så vi tog oss ett snack tillsammans, alltid trevligt! Och eftersom att måndagar är min helt lediga dag så gjorde jag Felicia sällskap i hennes julhandlande. Vi hittade endel av det som söktes och det var en riktigt skön spenderad tid på stan faktiskt -så vi tänkte att vi kunde ha det ännu lite bättre genom att avnjuta en stund i solariet. (iof är fillan alltid brun och har ett rätt så orättvist pigment, så jag skulle ju kunna sola en vecka för att få samma färg som henne på 20 min, inte okej. Haha!)
.
Filllan, söt som socker.
.
texten jag snackade om felicia:
"The world ain't all sunshine and rainbows. It's a very mean and nasty place... and I don´t care how tough you are, it will beat you to your knees and keep you there permanently, if you let it. You, me or nobody, is gonna hit as hard as life. But ain't about how hard you hit... It's about how hard you can get hit, and keep moving forward... how much you can take, and keep moving forward. That´s how winning is done. Now, if you know what you worth, go out and get what you worth. But you gotta be willing to take the hits. And not pointing fingers saying: You ain´t what you wanna be because of him or her or anybody. Cowards do that and that ain´t you! You´re better than that!" -Rocky Balboa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0