sic galan


för er som inte förstår vad SIC galan står för är det för elever
på Sanda Idrotts Centrum, elit eleverna främst.
Galan var ett projektarbete som 4 helt fantastiska tjejer ordnade.
Stort tack tjejer för denna kvällen!
HÄR KOMMER LITE BILDER FRÅN KVÄLLEN, PÅ MINA
UNDERBARA INNEBANDY BRUDAR!
jag och fina Caroline innan avfärd. En helt underbar tjej!

f.v: Ellen, Lisa, Amanda, Jessi

f.v: Ellen, Lisa, Amanda, Jessi, Rebecca, Lisa och jag.

lisa och jag, hon var så fin!

endel av mina älskade innebandytjejer, puss på er finingar!


cute couple, fillan och lyck!

f.v: lisa, Jessi och Carro. Även Johan Coach Anderson bakgrunden

f.h: erika och lisa

f.v: amanda och lisa

bordskompisar,
f.v: filip, johannes och amanda

kvällens sötaste pose!
f.v: lyck, fillan och martin

min fina ellen.

Kommentarer
Postat av: Isabell :-)

Gud va fin du var Emelie! Är det en byxdress du har på dig? Vart hittade du den? Himla ball :)

2010-12-19 @ 18:32:04
URL: http://isabellochjohanna.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv:

ÅÅhh, tack! :D va glad jag blir!

Yesbox, det är en byxdress och den är investerad på H&M :) as ball ärén :)

2010-12-19 @ 18:55:15
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0