sömn, hockey, skratt och snö


Började dagen med att bli väckt vid klockan 8, avresa till Jönköping och kinnarps arena för att se brorsans hockeymatch mot HV. Han gjorde mål 00.34 någonting, bra jobbat!
Matchen slutade 4-4 dock..

Efter det stack vi och käkade på stället där jag och oskar ville käka -MAX (sveriges goooodaste hamburgare)
Blev även en snabb vända på stan för att sedan dra hemåt. Slocknade som en stock och sov någon timma. Trött tjej!

Ikväll stannar jag iallafall i Skillingaryd för att imorgon åka tåget upp till Jönnet igen, lucia klockan 8.15 (hade hellre skippat det..) Menmen, slutar som i vanlig ordning klockan 12.15.

Här bjuder jag iallfall på 2 bilder, helt nyvaken. Men what ever. Mamma tycker iallafall att jag är söt när jag sover.


Kommentarer
Postat av: "sunshine "

Det är helt otroligt hur man kan vara så söt ,har aldrig i mitt liv sett en sötare tjej. Jag är en stor beundrare till dig och du kanske kan lista ut vem jag är. Jag nämner inga ledtrådar alls.

Men du är enormt söt, underbar och har en oerhört viktig plats i mitt hjärta .

tack för allt vännen,tack för allt du gör för mig, du betyder mer än du tror <3

2010-12-13 @ 16:33:10
Postat av: Emelie

SV:

men halllåååå, fina människa! sådär kan du ju inte säga o vara anonym?! :O :D

Jag avskyr att inte veta vem en anonym är. Hatar att lista ut sånt. TACK för en jättehärlig kommentar, verkligen värmande. PUSS PÅ DIG!

2010-12-13 @ 17:09:50
URL: http://emschelin.blogg.se/
Postat av: Robin

Snygging! <3

2010-12-16 @ 18:19:25
URL: http://samlaplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0