svidande ögon, plugg och kyla

Hela dagen har ögonen svidit, varför blir saknaden av Dig bara större och större? Har tänkt på dig G hela dan. Det är Din dag idag!
.
Skolan -gym, engelska, snack med calle, lunch, svenska, matte +extrastödet. Ja, idag gick jag på extrastödet för första gången, i 1½ satt jag där med läraren och tragglade till matteprovet imorgon. Extrastödet är från 14.15-16.00 och då är alla lärare samlade för att hälpa elever som vill ha stöd och hjälp med läxor och studier. Extratiden är inte bara en hjälp för den som ligger risigt till utan också för den som vill höja sig till ett högre betyg än vad denne nuvarande har.
-
.
Så idag var det min tur att traggla lite inför matteprovet. Jag var ensam på hela stödet tillsammans med min f.d matte lärare (sedan ettan) och jag fick absolut den hjälp jag behövde. Småsaker rättades till lite här och där och formlerna sitter rätt bra i huvudet nu.
.
Efter skolan stack jag direkt hem, åt, och nu sitter jag här i sängen med huvudvärk, ev. feber och en frusen kropp. Har på mig 3 tröjor men fryser likt förbaskat.. Och snart ska jag ge mig ut i kylan igen, ska nämligen träna småtjejerna ikväll. jag vill inte gå till bussen.. kommer frysa ihjäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0