trött på svinen

nej, jag menar inte julskinkan.
Nu har jag iallafall deppat nog.
Fick som en spark i magen, en kniv i bröstet, ett slag över käften, här i eftermiddags. Det finns folk till allt.
Hade en underbar Malin som vet allt om situationen som stöttade mig så gott som det gick. Usch, hon förstår verkligen.
Nog talat om detta, killen förstår inte vilket helvete han ställer till för en..
Mamma och pappa förstod iallafall att något var på tok. Så mamma gjorde i ordning tre rätters. Supergott! (dock är jag sådan när jag deppar, att jag tappar aptiten..)
Blev sedan film med pappa i soffan och sedan en sväng till nästa tv där mamma tittade på fångarna på fortet.

Nu ska jag börja på Egoboost! Spännande. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0