utan byxor, utan smink och med en tung väska överlevde jag trots allt dagen!

Började med att träningen gick åt skogen, alla var lite halvlojja men jag kände ändå att det var helt ok från min sida trots allt. Känns gött att snart vara tillbaka! När jag skulle byta om upptäcker jag att jag inte lagt ner mina jeans -panik! och inte nog med det har jag inte med mig min mascara. Fyyy va sur jag var på mig själv, men som jag skrattade! Haha. Fick låna snälla Hadelunds löpardojjr, dom passade lite mer till mina mjukisbrallor.

Efter det tog jag min 14 kilos väska och begav mig med Fillan och Hade till frukosten, mums! Började sedan skoldagen och hade ekonomi. Vi skulle tydligen inte ha det eftersom att tjejerna och killarna i fotboll elit spelade matcher mot norrköping idag, då fick läraren man hade bestämma om vi fick gå eller inte -och det fick vi. Skönt! Så slutade egentligen vid 10.50 idag.
Blev en bussresa mer jens in till stan, mötte min underbara louise också! Avslutade allt med att sola en gång till, allt för att inte vara vitare än snön tills imorgon. Och lite färg har man nog fått. :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Så kul att träffa på dig :D & du såg allt lite brunare ut i bussrutan sen ;)

2010-12-14 @ 15:22:43
Postat av: Emelie

sv:

ALLTID LIKA KUL ATT TRÄFFA DIG! :)

haha, var ju nästan lite burnt, men skönt vare! ;)

2010-12-14 @ 15:27:10
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0