Göteborg 29-30 December.

Efter en rondell krock i borås, stirr i trafiken, en massa garv, shopping, sushi, film och mycket mer kom jag hem med fulla kassar och en mage full av belåtenhet. Även tankar om hur goa killarna varit, helt fantaskiska på alla sätt! Killar som kan shoppa, det är Simon och Dennis det. What a dream :D

Här kommer lite bilder från min shopping. Aningen nöjd med mina köp!
klicka på bilden för att få se den i större storlek



två hoddie tröjor med dragkedja.


tre stickade tröjor. Kände att jag ville ha lite variation. En sådanhär, ett linne och ett par jeansshorts till sommaren -det sitter inte fel!


ett utformat linne med ficka på vänstra bröstet. Mumsfillibaba.


raggisar!


body butter, strawberry. Johanna tyckte det såg ut som glass och sa snabbt: åh, man är ju sugen på att smaka lite!
Haha, tror dock inte att den smakar lika gott som den luktar vilket är väldigt synd!


krimskrams hör shopping till. Här blev ett köp på JC, behövde dock bara ett örhänge av alla dessa. Men varför inte variera sig lite här också? (;


ett par nya cheep monday jeans, ahá ahá!


min dröm!
hittade det jag letade efter: en sliten skinnväska i den lite större modellen.
Perfektion!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är det vita linnet ifrån? :)

2010-12-31 @ 11:06:50
Postat av: Em.

sv:

Hej!

Det vita linnet är från lager 157 :)

2010-12-31 @ 13:33:38
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0