vad fanns det i kassarna egentligen?

Jag är ingen modedrottning som sagt, men jag delar gärna med mig av det jag trivs i. Här kommer lite småsaker jag fick med mig idag efter en snabbis inne på A6. Enjoy! :)



Likadan tröja som jag fick på julafton, har bara bytt storlek till en större.
Kommer sitta perfekt till en sen sommarkväll.
Affär: H&M



Hittade världens goskofta! Kommer blir grymt mysig nu framför allt till våren, även till sommaren då man fått lite färg.
Affär: Carlings



Som jag letat efter en duglig svart kofta. Denna är en pösig men ändå tight modell som har en skurning nedåt vilket jag är helt galen i. Den sitter åt lite mer kring axlarna och handlederna.
Affär: Carlings.



Till sist det jag egentligen bara var ute efter -en längre kavaj.
Blev dock inte den "pojkväns" -stora kavajen. Ville haft en som var lite fyrkantig, över rumpan och rakpuffad i axlarna. MEN, denhär duger otroligt fint! Den är lätt och smidig.
Affär: H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0