vinterland, eftermiddags vila och plugg.

Idag hade jag bara innebandy på schemat från 8-9.30 (egentligen matte vid 13.50-14.40, men den sket hela klassen i eftersom att vi ändå hade prov igår.) Har dock kikat lite på några uppgifter i boken ändå..

När jag gick hem från bussen sken solen över gatan noch jag trivdes faktiskt riktigt bra i vintervädret. Fast skönare var det inomhus -sängen. 
Sov i ungefär 2h, har inte varit så pigg och kry de senaste dagarna och har även fått onödig smärta i vänstra knät. Så ska vila upp det tills nästa vecka då jag ska försöka mig på två pass. Längtar så fruktansvärt tills jag är hel!
.
Men har iallafall lagat mat, tänt öppnaspisen, legat och sovit och myst med Kingston och pluggat. Längtar tills fredag och helgen -ska bli skönt att komma hem, Emelie på lördag. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0