01.19 Måndag.

det finns folk till allt.. det har jag sagt så många gånger förr. Men när man tror att ens nära vän visar ryggen till är det fan nog.
Du må kanske skämmas över mig men ett "hej" kan du väl ändå hosta fram? Jag tror din stolthet klarar det, fastän jag är en nobody för dig.
Jag orkar inte bli behandlad så som du behandlar mig. Jag gör verkligen inte det. Så jävla respektlöst. Så otroligt dåligt jag mått över dig men ändå envisats om att ge dig en chans till för att bättra dig. Men varför är det hela tiden jag som ska anpassa mig till dig? Jag orkar inte det här mer. Jag gör verkligen inte det.

Kommentarer
Postat av: t

fick du en bra helg? :)



kram

2010-11-01 @ 10:29:33
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0