03:58 hemgång

hjälp, vilken dag!
efter att jag och malin käkat fick vi skjuts ner till stationen.
väl framme i mullsjö senare mötte vi adam och sedan kom även viktor med bilen. vilket jäkla snöoväder det var ute! var lagom mysigt att stå ute när man skulle ringa samtal..
.
Men, jag, mallan och adam satt snällt inne i hallen och väntade i 1 ½ h på att matchen skulle börja. Malin övade upp skillsen i innebandy. skotten var magiska vill jag bara tillägga.
.
3-1 slutade matchen och vi begav oss till Viktor för att hämta hans plånbok. Jag och Malin följde med in för att hälsa på deras hund, Harry. HUR SÖT SOM HELST. ma´h new homie yo!
Sedan bar det av till stan och Malin. Lite småproblem som hänt på vägen så det tog en stund, men lika roligt för det med sällskapet i bilen.
Blev en flötig runda till MAX och sedan hem till Malin för käk sen.
.
Kvällen bestod av av mycket skratt, böghögar, kuddkrig, musik, film, sovpauser, facerapes och en massa annat. underbart sällskap, tack hörni!

Här kommer lite bilder sedan dagen/kvällen/natten. Även en mysig killvideo på slutet. Enjoy!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0