dålig start på dagen håller tydligen i sig hela dan..

började dagen med att försova mig, pga att jag inte kunde somna igår eftersom att nervositeten äter upp mig inifrån.
Kollade på film på engelskan som jag missade 50 min ifrån, men whatever. Blev även fortsättningen på frankenstein på svenskan.
Efter det hade vi 20 minuters rast innan vi skulle ha lunch och gick då till medioteket för att kika på skolkatalogen -3 inte okej bilder på mig. buhu.

Inte nog med att jag vaknade på fel sida finns det vissa som kan leda en till vansinne; kommentarer, idiotförklaringar och taggar för att jag ser ut som jag gör, kropps och utseendemässigt. SKIT KUL. Det är ändå de här personerna som känner mig väldigt väl och jag hade inte anat att de kunnat behandla mig såhär. Även fast de kanske inte menar så illa blir det förjävligt för mig. NI VET HUR JAG MÅR OCH KÄNNER. Tack killar..
.
Nu sitter jag på personlig försäljning. Krause är inte här så vi har fått uppgifter att göra men jag orkar verkligen inte. Kan inte tänka ordentligt.
Sedan har vi ekonomi och slutar 13.50.
.
Träning för kidsen ikväll, gutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0