Frozen diamond, backstage & scenen.

Började dagen med en samling kl. 10.00 på Karlssons Salonger. Började sminka, fixa hår, prova kläder och öva öva öva. Jag fick ha ett par byxor och en jacka (de gissade på att det vägde mellan 10-12 kg det jag hade på mig, skönt!) Jag skiljde mit dock från alla andra -de flesta (förutom 2 st typ) var ljust och vackerst sminkade. ALLA hade klänning eller släp förutom jag. För jag var pojkflickan allt.. De här shortsen har skärkt och skavt i skrevet hela dan så jag har nu blödande skavsår mellan benen. (inte på det intima stället men några centimeter nedanför)

HÄR KOMMER IALLAFALL NÅGRA AV MINA KAMERABILDER +DET MAMMA FOTADE. KLAVITÉN ÄR INTE DEN BÄSTA MEN DET ÄR ENDÅ BILDER.. fLER BILDER KOMMER JAG LÄGGA IN FRÅN ANDRA MODELLER OCH JNYTT´S. se och njut, för det har jag gjort hela dan. Vilken upplevelse och vilket gäng!










julia på sin goá dialekt: -men hallå? vafean ärhe därh förnå? Det ärhe ju typ skalbagghä eller nå?!
(till frisören) - Hörröh! jag har en skalbaggäh i håré, bildbevis också!

Trodde jag skulle dö för en sekund. Skön brud!


Nicoles grymt snygga sminkning!



nu kommer några bilder som mamma tog:

faster, pappa och min kusin Kicki +mamma såklart, var och tittade.

















sluuuut :)

Kommentarer
Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

coolt med modevisining, och snygg header :D

2010-11-14 @ 13:05:32
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
Postat av: Sabina

Fin blogg! :D Allt bra?

2010-11-14 @ 15:05:27
URL: http://leikman.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jodå det är bra med mig :D Händer ikväll då?

2010-11-14 @ 15:09:28
URL: http://leikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0