håll mig hårt eller släpp mig helt

jag somnar med en blöt kudde och vaknar med en lika blöt. grät i sömnen och drömde om det jag faktiskt går igenom i verkliga livet. Jag skulle vilja skrika rakt ut, skrika allting till Dig; vad jag känner för Dig och vad det feta problemet är. Jag har försökt med allt men jag är ingenting för Dig. Jag förväntar mig inget mer än vänskap men inte ens det kan Du ge mig.
Det är helt sjukt hur du beter dig. Jag saknar verkligen den Du var -både personligen och för mig.
Men det här håller inte, det här räcker inte för att jag ska orka och försöka hela tiden. Jag vill inte anpassa mig till Dig längre.
¨
Som en vän, håll mig hårt eller släpp mig helt, för jag orkar inte det här längre.

Kommentarer
Postat av: Sofia Eriksson

Emelie då, hoppas det löser sig för dig din söta unge <3

2010-11-03 @ 21:09:30
URL: http://erixon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0