hemskickat och förälskad

Se vad som landade i min postlåda härom dan? Mina efterlängtade korsörhängen!
Är helt såld på dem och även förälskad. Mumsfilibabba på dem säger jag bara!
.
Så, vart kommer dem ifrån? Jo, jag hittade hennes blogg. Julia är en otroligt kreativ tjej som är väldigt duktig på det hon gör. Blev väldigt förvånad när jag såg örhänderna för första gången. "Inte kan hon väl ha gjort dehär alldeles själv?" Fantastiska är dem!
.
Fick även ett fint litet brev med i beställningen och jag kan lova dig Julia -jag är mer än nöjd!
.
Tjejen håller bra priser på sina smycken och de är helt klart värda priset!
Du hittar henne på: http://designbyjjulia.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0