jag har ingenting att göra, därför får ni lite onödig information..

Du heter: Emelie Schelin
Smeknamn: Emelie, Schelin, Schelle, Schellan, Långben, you name it..
Vad tror folk om dig? Har fått höra endel om att jag är snäll, trevlig, glad. Öven lång och smal vilket jag inte alltid tar som possitivt. Sedan finns det ju dem som tycker troligt illa om mig tydligen. random t ex. Menmen, jag ser inte dem som ett problem, det är deras..
Vad får du oftast komplimanger för? Hm, det är olika. Men mycket för kroppen, såsom långa ben. Min hy, mina ögon. Vissa är knas.
Brukar du skratta för dig själv? Det brukar jag, haha. 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det gör vi(; (Från Fillan.)
Var bor du? Bäckalyckan, Jönköping samt i Skillingaryd.
Trivs du där? Trivs otroligt bra på Bäckalyckan och trivs även bra hemma i hemorten Skillingaryd.
Hur svarar du i mobilen: Det varierar men det brukar oftast låta: Ja hej det är Emelie. Hallå? Tjena. Varierar som sagt.
Vem ringde du senast?: Matte.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Då ses vi imorgon Emelie, ha det bra, Hejdå. Ungefär? :)
Brukar du komma i tid: Oftast, men har lyckats komma riktigt sent nu det senaste. Inte okej.
Hur känner du dig nu: Hm, riktigt dryg och trött. Men ändå pigg. Lust att sjunga eller något. Hah.
Vanligaste färg på dina kläder: Det vet jag inte riktigt men skulle väl inte gissa helt fel om jag sa svart.
Vad tycker du om fötter: ANKFÖTTER! haha. De är väl rätt normalstora och när man trampar ner med dem ser de ut som ankfötter, breda som attan. 
Vad saknar du: Farmor, Gustaf, Calle. Även familj och bästa vännerna där hemma.
Hade du en bra kväll igår: Igår hade jag en sjukt bra kväll tillsammans med Adam, Malin och Viktor. Tack hörni!
Favorit dryck på morgonen: Mjölk, O´boy, juice eller varför inte vatten.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Det är väldigt olika. Men tidigare än 22 blir det nästan aldrig tyvärr..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror det. Man kan ju ha snackat med personen lite innan dess att man ses. När man väl ses öga mot öga tror jag not att det finns kärlek vid första ögonblicket.
Har du spytt offentligt: Spydde som liten pga åksjuka mitt innanför dörren hos familjen Dabäck i Göteborg. Hihi.

Är du nöjd med ditt liv:
Man tror sig hela tiden vara så oroligt olycklig så fort man är ledsen eller vet vad andra har. Men om man tänker vad man själv har är man otroligt lycklig. Så jag är nöjd, riktigt nöjd trots allt.
Är du bortskämd: Nja..Det skulle jag väl inte kalla det. Är en vanlig Svensson och mina päron är inga miljonärer.
Vad gör du i morgon: Imorgon ska jag stiga upp rätt tidigt, coacha kidsen vid 11 och sedan ta bussen till stan igen för att titta på innebandy. Även träffa Matte lite.
Vad är det värsta du vet?: Att förlora någon väldigt betydelsefull. Känna svek och orolighet. 
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Har de bästa av vänner!
Du samlar på: Minnen, fotografier, citat och annat.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag hade tagit min familj på en resa och även lagt undan till framtiden. Skänkt endel hade jag nog också gjort.
Vill du gifta dig: Ja, det vill jag.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten! Men även saft, läsk och mjölk. Men vatten är helt klart bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0