jag säger bara -äntligen!

Efter en ruskigt trött matte lektion med bowlingspel begav jag mig ner till bussen för att åka ner till stan och hämta min kamera hos Johanna. Gick sedan för att byta den beiga BHn jag köpte till modevisningen. Ingen jag tyckte om och eftersom att jag inte behövde använda den lämnade jag tillbaka den -eller rättare sagt bytte den, till 4 sjukt goa trosor.
Här får ni en liten secret bild. hihi.
.
Och sedan steg pulsen, NEW YORKER öppnade i Jönköping idag! Visste inte vart jag skulle börja titta när jag gick in där, likt en himmelsk värld var det. Ooooh, it feels good!
.
Ville dock inte titta för mycker för att inte dra på mig shopping-ångest men kikade tillräckligt mycket för att hitta goaste träjan. En svart t-shirt liknande med en diamand dö-skalle som motiv på bröstet/magen. läcker!
.
ja, ni får tjuvkika lite på den då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0