lite tips såhär på kvällskvisten:

Jag är ingen mode drottning och jag följer inga regler. Jag går mycket på känsla och klär mig i det jag trivs i.
Här vill jag dela med mig av några bilder som jag tog inne på New Yorker i förra vecka. Gå dit för guds skull!


här är en tröja som jag nästan dog över. en tröja med ett spöke på som säger 'BUUUH'. Jag är helt såld på t-shirts som denna. Dock var inte storlekarna i dessa till min passform. Så.. byebye dream. Haha.


Och här kommer den jag 'would die for' Nja, kanske inte så seriöst. Men den passade perfekt, var sjukt go och hade en snygg modell. Se bara "pingvin-stjärt skurninven" maaah, så läckert!.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gick runt på stan men hittade inte affären :o vart är det den ligger? :)

2010-11-24 @ 16:05:17
Postat av: Emelie

sv: nejmen hjälp!

den ligger i gamla SEB huset. precis mitt över MQ! :)

2010-11-24 @ 20:44:40
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0