make up store, goddie bag.

Ingela och Steffie jobbade och vi snackade en stund, hur härliga som helst! Och Make Up Store är helt fantastiska. Vet inte vad jag ska säga mer än att jag tappade hakan när jag fick se vad som fanns i våra goodie-bags.
De sa även att det kanske blir mer event och att de isåfall ringer för mer uppdrag. LIKIE!
Här får ni se!
Luktar ruskigt gott må jag säga! Används för att uppfriska och återfukta.
Används för att ge din hud mesta möjliga skydd och återfuktning.
Man sprayar misten över rengjord hy för att återfukta eller över make upen för att fixera/bevara bättre.
Helt underbart läppglans! Har två möjligheter: en 50/50 effekt då det genomskinliga blandas med färgen (mest glans) eller helt enkelt bara mer färg. Tycker den luktar polkagris, mums.
Resultat:
Blothing Powder, 259,-
Ett puder som lägs så för att förhindra att oljiga partier i ansiktet ska synas.
Kan även användas som en "touch up" under dagen för att fräscha till det lite.
Cover All Mixen var precis vad jag behövde! En mix av 3 färgnyanser som gör så att du kan täcka ytliga blodkärl, blemmor, blåa toner i ansiktet (t ex under ögonen) Kan även användas som high lighter under exempelvis ögonbrynet.
20% rabatt på hela Fragrance Libary sortimentet. Gott!

Kommentarer
Postat av: m i k a e l a

Åååh, avis!! ;D

2010-11-20 @ 22:46:24
URL: http://mickies.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv:

inte helt fel så att säga. Supernöjd!

2010-11-20 @ 22:58:58
URL: http://emschelin.blogg.se/
Postat av: kakan

åååååh! Är det sant!?!?! Shit vad bra! :D Har inte tagit mig dit än men ska idag eller imorn. Jisses! har tänkt att jag ska skaffamig fler av dom sakerna men har inte haft råd på 1,5 år liksom! GAH. Hoppas att alla får samma... haha :O trodde inte det skulle vara sådär mkt!

Gud nu vill jag ju bara dit BUMS!



fifan va gött! :D överlycklig

2010-11-21 @ 12:06:44
URL: http://karinhanser.blogg.se/
Postat av: carro

AAAAAAAH!!! :D fy sjutton vad underbart!!! typ några av de sakerna jag gått och fingrat på men inte haft råd med! wiiiiih

2010-11-21 @ 20:36:18
Postat av: Emelie

sv:

visst är det underbart tjejer?! :D riktigt härligt och body misten är fantastisk!

2010-11-21 @ 21:25:39
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0