onsdag 8-14

Startade dagen med gym. Gjorde ett par rehabövningar, rygg/handledsövningar och till sist några grepp med vikthantlarna. Kände mig helt död idag och såg också så ut. Jisses. Men gött med gym, det var det allt!
.
Efter gymet hastade vi oss till bussen och kom till skolan vid kvart i 10 ungefär. Jag skulle ha engelska men den var tydligen inställd vilket ingen utav oss visste om. Det stor ingenting på fronter och våran mentor visste ingenting. Så efter 20 min kom våran mentor Robban och släppte oss, what a man! Så en håltimma innan jag och Melina begav oss till maten.
.
Lunchen bestod av potatismos och strömming eller pasta och skinkgratänt. Tog gratängen för strömming är ju fasen inte ens ätbart.. Men fy bövelen -gratängen var hur stark som helst. PGA PEPPAR! Det eldade i käften på mig, usch..
Fick även ett samtal från Julia som informerade om visningen på lördag. Mycket information vill jag lova! Men spännande ska det bli! :)
.
Efter lunchen hade vi svenska med bitterfittan Ulla, fast hon kan vara rätt snäll faktiskt. Och med lärarkandidaten Christine, as snäll och go är hon! 
Vi tittade iallafall på filmen Frankensteine. Riktigt spännande faktiskt. Ska även se den på fredag, soft!
.
Slutade dagen med Johan och matte. Trött efter filmen men rätt intelligent på frågorna ändå. Kändes helt okej.. :)
.
.
Sitter nu hemma i sängen och ska plugga lite till arbetsmiljöprovet som är imorgon samt packa för småtjejernas träning. Mycket grejer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0