öppet hus

Nu är jag hemma efter att ha varit värd på öppet hus. Var som en flygvärdinna och visade besökarna åt vilket håll de skulle gå och hur de skulle ta sig till de olika ställena. Va med min ny funna vän Mathias som var ett mycket trevligt sällskap!
.
På vägen till skolan så tog jag bussen (som vanligt, vad annars) och egtersom att det är så otroligt mycket snö som kommer in i denna storm har det blivit problem i trafiken. Detta märktes tydligt när vi var halvvägs. Bussen stannar vid en busshållplats bra, inte sladd eller så som det annars varit på bakdäcken -men, vi fastnar! Bussen kommer inte upp, Vi står i backens slut (uppåt) och kommer inte loss. Chauffören gasar lite, kör ½m, gasar lite, kör ½m. Sedan satt vi helt fast, så chauffören drar ett bra kort och backar nedåt flera meter, sedan tar vi fart och eter ett litet tag kommer vi loss. WIIH!
.
här kommer lite bilder (bara för att fylla upp inlägget lite)
sara och melina i skolan idag.


juneporten då jag väntade på bussen. mycket pudersnö som yr i vinden. pain!

och till sist så vill jag visa en bild på en utav två fina dörrkransar vi har. riktigt mysig design!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0