puuuuust!*

Jag förstår inte hur mycket grejer jag hade med mig tillbaka hem från skillingaryd:
.
· en full idrottsbag med jeans, datan, dataladdare och diverse kläder sedan veckan.
· en stor dressman kasse med en vinterjacka från EXEL (2år gammal så ingen ny..), en halvtunn väst, min skinnjacka, mina converse, de nya reebokskorna och massa grejs..
· sedan var vi på city gross och handlade mat, där blev det en full kasse till..
· och till sist var det en kylväska med mat mamma har gjort.

GALET MYCKET GREJS..

Kommentarer
Postat av: Isabell

Oh jädrar va najs :) Måste ha dom! Fick precis en rabatt grej ifrån stadium på 20%, så kanske blir en gnutta billigare, haha. :) Kram på dig!

2010-11-07 @ 18:21:53
URL: http://isabellochjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0