snöstorm

Höll i morse på att flyga över räcket på gångbron på väg till bussen, fick piskande snö i ögonen, vrickade nästan fötterna och gled till några gånger var tionde meter. Seriöst talat, vad händer?! Det här är det värsta vädret jag varit med om på mycket mycket tänker jag efter noga så minns jag inte en snöig dag jävligare än just denna.
Usch, hat!
.
Och inte nog med att 2 (fullproppade) bussar körde förbi våran hållplats idag och gjorde att vi blev väldigt sena och fick frysa rumpan av oss i sisådär 20 minuter har man fått kämpa en från bussen i motvind. Bilarna kommer inte ens upp för backen och det var nätt och jämt att bussen inte heller gjorde det. 
Men, roligt som jag ska ha det så måste jag dra tillbaka till skolan tills klockan 17.oo då vi ska ha ett litet informations möte ang. öppet hus som är ikväll. Så det är vi värdar och sedan lärarna som samlas då. Det var synd att man inte blev uttagen till att sitta i klassrummet och svara på frågor den vägen..
.
Sedan skottade jag snö i ca 10 minuter och fick världens förkylning trots klädseln, lär ju vara sjuk imorgon. Känner att febern är påväg..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: ja men gud vad patetiskt! Har också fått såna. Det här senast var dock från en person som jag känner/kände. Som har sitt lilla "ryck" på mig. Tycker det bara är omoget och onödigt att kommentera bloggen. Gå till psykolog isr=)

2010-11-24 @ 17:06:12
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0