söndag..

godmorgon!
söndag igen, kul.. Blev som vanligt väckt av mamma, idag vid 10 tiden, ghhh. Så nu sitter jag uppe fastän huvudet egentligen sover. Bra Emelie och tack mamma.
Idag ska jag hem. Ska först en sväng och handla med mamma, åka till IKEA och köpa en adventsljusstake till mitt rum som mamma envisats sig om att jag måste ha. Men som tur väl är hittade jag en rätt fin så det ska nog funka trots allt.
.
Återkommer med stor sannolikthet senare.
.
Just det! Eftersom att det är smålandsuttagningar i helgen fick jag flashbaks sedan vi var med i F15 och P15. Vi kunde smygkika på killarna under SM med inte dem på oss. Kändes bra! Här har vi på några smygbilder på våra killar:
Jens var inte nöjd så han visade asset istället. Ser även ut som att vi fick med Källberg på bild med.

Jag tror det är Rasmus som står upp där borta, sen ser jag inte så mycket mer på bilden. Men vad gör det? Sjukt roligt hade vi!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Emelie! Dina skor du köpte, dom rump skorna. Hur mycket kostar dem och är de värt? jag menar, är dem sköna osv? :D Kraaaam

2010-11-07 @ 17:11:36
URL: http://isabellochjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0