tisdag 2/11

har egentligen inte gjort ett skit idag mer än att varit yr, illamående och haft en feting förkylning.
Vid 10-12 var jag nere i Huskvarna sporthall och höll i en "prova-på" träning tillsammans med Ingan b la. Gick helt ok trots 'sjukan'
Åkte efter det hem och väntade på nästa utflykt till mrfic rehab men kunde inte träna idag eftersom att både pumpen&jag såg det som en olämplig idé. Men han undersökte knäna lite och frågade endel och konstaterade att det var en fantastisk utvecklig på knäna sedan vi sågs sist. Jippie!

Aa, såhär ser jag ut utan något som helst smink och såhär har jag sett ut hela dan. Sjukt soft.

trött tjej som snart ser i kors. orkar inte ens hålla uppe ögonlocken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0