tränat!

efter hela 3 månaders uppehåll var jag tillbaka och träffade alla tjejer igen. Har dumt nog inte varit närvarande vid träningarna nu, skälet är att jag blivit rätt frustrerad av att inte kunna träna/spela. Så istället för att deppa ihop på bänken har jag varit hemma och tagit det lugnt och rehabtränat.
.
Så idag har jag både tränat med Sanda och mitt underbara team! Så otroligt skönt att vara tillbaka i tha family again. Ska bli ruskigt roligt med div.2 debut efter jul uppehållet!
Känner det nu efter all rehab och bålstabiliteten att man är mycket stabilare på plan nu än innan vilket känns fantastiskt! Så nu ä det bara att fortsätta med rehaben och sedan köra pang på!
.
WHAT A FEELING!


bjuder på en gammal bild sedan 2år tillbaka kanske. påväg till sommarträning i hallen i Sk. Gött vare och varmt som i bastun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0