trötta ben!

är äntligen hemma efter en lång shoppingdag på stan med mammsen!
.
åkte först in till stan där mamma mötte upp mig. Vi tog en pastasallad på Mackmakeriet (eller Mackoteket som mamma säger) Supergott!
Sedan stack vi och handlade lite till mig såsom sköljmedel, bröd osv osv. Skit kul.. När vi sedan kom hem till mig la vi oss i sängen och vilade bort dötiden tills Johanna och Jossan skulle komma in till stan. Riktigt skönt med en powernap, men blev även ett riktigt skrattanfall på köpet och mitt under anfallet ringer pappa sådär lägligt. Haha.
.
Men sedan stack jag och mamma ner och fixade lite julklappar osv. Blev inhandlade julklappar till bästis Emelie, Johanna och Oskar. Mammas present är på g, ska fixa det i veckan. Tack Julia och Steffie för hjälpen, räddare i nöden! Men har inte en aning om vad jag ska köpa till pappa..
.
Jag tänkte att jag kunde visa er vad jag köpt idag? Alltid kul med bildinlägg tycker jag. :) Givetvis visar jag inte julklapparna, inte utan dess kartong och julpapper iallfall. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0