tråkigt.

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? mjo
Hur många har du varit kär i? Hm, har varit kär i många genom året som gått men verkligen älskat är en.
Är du kär just nu? på något sett, ja

Tio frågor om dig själv
Namn? Emelie
När fyller du år? 21 mars
Några piercingar? 3 i öronen.
Vad har du på dig just nu? Strumpor, leggings, ett cheapmonday linne (love it!), en jeans shorta och en egenstickad halsduk. underkläder med såklart.
Vilken årstid är bäst? sommaren.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Att vakna upp jämte någon man verkligen tycker om.
Vad tycker du mest om hos dig själv? hm, att jag är social och pratglad tror jag :)
Vad är du bra på? På att förstå människor skulle nog inte vara helt fel gissat. 
Vem älskar du mest på denna jorden? min familj, släkt och vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon, helt klart.

5 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? har lite hemlisar om mig själv så egentligen ingen. men många känner mig väldigt väldigt väl.

vem är den roligaste av dina vänner? oj, finns många!

vem är den du helst har filmkväll med? någon jag tycker om, en nära vän.

vem av dina vänner är mest ”evil”? Hm, jossan.

8 frågor om idag

Vad har du gjort? skolan softat, lagat mat och pratat i telefon. levt.

Vad ska du göra nu? sova snart är det tänkt.
Har du gjort något dåligt idag? hm, inte något jag kommer på såhär på rak arm.
Vad har du ätit idag? så lämpligt att vi för kostdagbok just denna veckan. Men spagetti, kyckling och en twix b la.
Har du duschat idag? Jappjapp.
Är du trött nu? rätt så jaa
Vad händer i morgon? Imorgon väntar en dag på gymnasiemässan för min del, spännande!

Annat
Hur mår du just nu? Bra, sleten.
Har du piercat dig Inte på egen hand. Bara i salong och då är det bara 3 hål i öronen som gällt. 
Är du hungrig nu? Nja, lite småsug bara.
Vad är klockan nu just nu? 21.31
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, jnytt och blogg.se

Telefon/Mobil
Vem ringde dig senast? Calle
Vem ringde du senast? Mamma.
Vem sms:a till dig senast? Malin älskling.
Vem sms:a du till senast? var snäll nog och svarade på min älsklings sms ;*

Smink & hår

Använder du mascara? ja
Använder du wax? nej
Använder du ögonskugga? ja, ibland
Använder du kajal? nej
Använder du hårspray? ja
Använder du volymspray? nja
Använder du mousse? nej
Använder du deodorant? ja
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? ja
Använder du läppglans/läppstift? ytterst sällan, bara läppcyl. Mjukt och skönt.
Använder foundation? ja.
Använder du rouge? ja
Uppsatt hår eller hängande? Uppsatt är nog det vanligaste.
plattar/lockar du håret varje dag? det skulle jag aldrig orka. har väldigt rakt hår men vissa vågor kors och tvärs
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej, verkligen inte!

Kärlek
Är du kär just nu? nja, smått
Har du kysst någon idag? ne, det var ett tag sedan sist..
Har du ett förhållande? nej.
Är du romantisk? lite tror jag nog!Har du snott en kompis pojkvän/flickän? inte under ett förhållande, nej.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? skönt att vara singel men föredrar förhållanden.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Haha, nej!
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Calle gjorde det.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? mamma det var en bra fråga..
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Min syster har aldrig haft någon direkt pojkvän och skulle det vara någon utan hennes små killkompisar kan jag säga att de inte är något för mig. 
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej, men mina barns namn. Man vet aldrig om det tar slut fastän man är gifta. Men kanske.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Jag vill ha en kille som på något vettigt vis har sin egen stil. Ska inte vara som alla andra. Dock ska han inte vara blyg och fjollig men inte heller kaxig och hård. Något mittemellanting där om ni förstår hur jag menar? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0