fördriver tiden lite

Bara för att..

snodde detta av sötis emma. (:
.
SENASTE
1. Kompisen du träffade: Joo.
2. Personen du pratade I telefon med: Mammi
3. Du fick SMS av: Martin
4. Du kramade: Joo
.
IDAG
5. Kläder: ett par mörkblå replay jeans, långt svart linne och en go röd/svart rutig lång skjorta.
6. Bättre än igår: Jag mår bättre än igår, ja?
.
IMORGON
7. Är det: Onsdag.
8. Planer: Stiga upp, gymma, skolan, fika med emilia, plugga, sova
9. Något tråkigt som händer imorgon: hm, måste varit lunch rasten som varade i en evighet, haha.
.
FAVORIT
10. Nummer: 8, 20.
11. Färg: Hm, blå, röd, grön. Don´t really know.
12. Årstid: Gillar på något sätt alla. Men mest våren och sommaren.
13. Saknar du någon?: OM JAG GÖR.
14. Humör för tillfället?: Aningen trött, huvudvärk och lite halvrisig. Men riktigt bra ändå.
.
FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde i morse?: vaknade? Gick upp, packade väskan och trotsade stormen utanför och gick till bussen. Svinkallt.
16. Vad åt du sist?: En köttbulle, mmh (:
17. Vad irriterar du dig på?: hm, slaskvädret och dryga människor vad jag kommer på just nu.
18. Tror du på distansförållanden?: Det gör jag. Min kära vän Amanda och hennes pojk har varit tillsammans i 2 å nu och det skiljer lite mer än 50 mil. Skillingaryd -> Dalarna, det ni!
patrik och amanda

19. Vem tänker du på just nu? Ingen speciell egentligen men mest filip och gustaf..
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Gustaf, kanske. Tror han tänker på oss alla. Filip -riktigt tveksamt, tyvärr.
21. Vart reste du sist?: Hm, reser ju egentligen lite varje dag men senast var väl typ Göteborg. Och en riktig resa i sig var nog Tunisien med familjen.. september 08?
22. Vad gjorde du igår kväll?: Jag lyssnade på musik, gjorde i ordning mackor och oboy. Sedan satt jag och käkade chips framför "Ung och bortskämd"
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Ingen utav dem egentligen. Har mammas fingrar och tår medans jag har pappas längt och kroppsform. Pinnsmal. Har fått mer uppmuntran att jag är lik min faster faktiskt.
24. Ler du ofta?: Går ju inte runt och smilar dagarna i enda men jag skrattar och ler i fina personers närhet. Så rätt ofta, om jag är på humör.
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: K Ä R L E K.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ja, det gör jag och hoppas innerligt att den ska slå in. Det har inte gjort det än, men vem vet..
27. I vems säng sov du i igår natt?: I min egen.
28. Vilken färg har din tröja?: Har ingen tröja, hihi. Men linnet är kolsvart.
.
SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja det har jag och det svider så förbannat.. Både i ögonen och i hjärtat.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Det har hänt rätt ofta, ja.
31. Gråter du när du skadar dig?: Hm, var längesedan jag slog mig. Fick ett jag i huvudet igår men skrattade mest åt det. Men när jag fick skadan i knäna bekräftat -då tjöt jag som en barnunge..
.
GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Jag försöker iallafall.. :)
33. Vad gör dig glad?: Lyckliga stunder, fina vänner, familjen osv.
34. Önskar du att du var lyckligare?: Jag ska inte klaga men något lyckligare hade jag nog önskat mig kunna bli.
36. Kan musik göra dig glad?: Säg något musik inte kan göra? Klart musik kan det!
.
KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja, otroligt nog kanske. haha.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Givetvis.
39. Har du en flick/pojkvän?: nej
40. Är du nöjd med det?: Hm, nej. Eller kanske, lite skönt att bara tänka på sig själv men förhållande är det mest underbara och inget kan jämföras med det.
41. Är du kär?: kär och kär..
.
HAT
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nja, det tror jag inte. Kanske som liten?
44. Är du en mobbare?: Det hoppas jag verkligen ingen ser mig som. Tycker om att ta hand om folk i min närhet.
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Det har jag.
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja, men vem har inte det?
.
SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Ja, jag gör faktiskt det. Visst att lektioner och sådant inte är det roligaste men skolan är super fräsch och alla kompisar finns samlade.
48. Värsta ämne : Har väl inget ämne som är värst så sett men svenskan är tyvärr rätt rå pga läraren, annars är svenska ett utav mina starka ämnen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

2010-11-10 @ 16:36:05
Postat av: amanda

Det är Patrik som gör så att det funkar :D <3

2010-11-10 @ 16:36:51
URL: http://amandasreality.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv:

du, det krävs två hjärtan för att ett förhållande ska funka. Ni är för fina!

2010-11-10 @ 17:47:25
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0