wakie wakie..

Mamma ringde vid halv 11 och väckte mig första gången. Sa till henne att jag sov men hon fortsatte ändå fråga vad jag gjorde igår osv. Så jag ska jag sover mamma! Och la på. 
Blev nu väckt en andra gång men inte av mamma. Halv 2 stod klockan på och jag hade inte numret. Det var motståndarnas tränare som ringde om matchen imorgon. Förstod ingenting och han frågade om han väckt mig. ja, lite smått, haha, men det gör ingenting. Fyfasen va pinsamt!
Jag hatar att det är MIG de ringer inför matcher. Jag är inte huvudtränare? Det är Isse som ska ringa och bjuda in gästerna, jag är bara med som tränare och coachar lite på matcherna.. 
Inte nog med det bombas min mail av förfrågningar till olika cuper för tjejerna. Åhhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0