Crying doesn´t indicate that you´re weak. Sine birth, it has always been a sign that you´re alive

Taylor Swift – You Belong With Me
¯
Saknad, det är hjärtats bevis på att du älskar dem. Dig. Jag saknar Dig så oerhört mycket. Jag vill vara den som står vid din sida i alla lägen, vara där när allting händer. -När du lyckas, misslyckas, är glad och förhoppningsvis aldrig ledsen.
Jag vill vara den som står dig närmst om hjärtat. Som förut. Jag vill vara ditt ljus i mörkret. Jag vill vara hoppet i dina svåraste av dagar. Jag vill vara den som du alltid kan lita på. Jag vill jag vill jag vill. Om jag hade haft chansen skulle jag gjort det.
¯
Det är annorlunda nu, jag vet vad som är fel och vad som framför allt är så rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0