"det enda en kvinna behöver bära för att vara vacker är ett leende"

Ja, för visst är det så? Jag tänker ofta på det när jag går på stan hur personer som ler till skillnad från de som är sura och håller masken är så otroligt mycket vackrare. Jag blir alldeles varm inombords när jag möter någon med ett leende på läpparna och jag har svårt att inte lägga fram ett jag också. För det skadar inte någon på denna jord att bära ett leende, särskilt inte i detta höstmörker! :)
Nu får ni inte ta bilden som naken/provocerande för det är inte min mening. Men ett leende bjuder jag mer än gärna på! :)

Kommentarer
Postat av: RobertK

Emelie viker ut sig på din egna blogg, snusk! ;D

2010-10-18 @ 22:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0