en fredagkväll

Kom hem från skolan och dammsög/dammade rummet, stack sedan ner och mötte upp kusinen på resecentrum. Vi gick ner till stan en snabbis och mötte sedan nästa Schelinare. Kusinen Denise. Galet. 
Jag och Moa gick och satte oss på Adelante och fikade. Jag som absolutb inte dricker kaffe tog en cappucino och överlevde (!) Efter en lång vistelse släpade vi oss över gatan för käk på Chilli Thai, supergott! Tycker lite synd om det (förövrigt omaka) paret som satt vid bordet bredvid. Jag och Moa snackade nämligen om ALLT med relationer och ömma stunder. Sjukt kul, älskar att tjejsnacka om sånt. Men ibland skrattade vi och berättade saker lite föör högt (iallafall jag..) hahah, jag tyckte iallafall att det var kul så de får skylla sig själva att de fick bort nära mig. :)
Sedan stack vi hem till mig och myste lite innan jag följde Moa till bussen. 

Tack för en sjukt härlig kväll kusin! Den gick över mina förväntningar och jag längtar tills vi ses igen! Love it. :)
Jag och Mosis är förövrigt inte så lika. Hade önskat att vi vore det men icke. 
Det som gör att vi är någolunda lika som kusiner är våra kroppar -långa tunnisar med långa ben. Går i släkten som sagt. Men fint äré!.

Kommentarer
Postat av: moa

tack för dagen/kvällen :) den har varit hur mysig som helst och det har ju som sagt gått ett bra tag sen vi sågs sist, så det fanns ju en hel del att prata om. tjejsnack är alltid gött, men kanske inte lika gött för dom som satt bordet bredvid, haha! men men, lite kul måste man ju ha! det är klart vi ska ses snart igen, festa lite kanske :p puss på dig min kusin!

2010-10-15 @ 23:24:20
Postat av: Emelie

sv:

vi MÅSTE ses oftare! Hahah, jag tycker faktiskt synd om den. Tror inte de fick någon som helst matlust!

Det skulle jag inte tacka nej till! :)

SUPERPUSSS

2010-10-15 @ 23:29:38
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0