förebilden

Det kanske ni inte visste men Magnus är en utav mina förebilder. Han är en otrolig ödmjuk och hjälpsam kille, ger tips och råd. Leder sitt lag FC Helsingborg genom matcherna och håller en god stämning. Han visar respekt för alla i laget och lagkamraterna visar inte minst stor respekt för deras kapten.
På planen föregår han med gott föredöme men även utanför plan. Han jobbar för laget och har god fysik, teknik och kan ofta dra nytta av sin längd. Perfa.
¨
Detta är några av orsakerna som gjorde att just Magnus blev min innebandy-förebild. Jag hade honom på ett innebandyläger kallat SwedCamp (jag rekommenderar alla som har åldern inne att åka på detta läger, jisses va kul det var! Så många nya och härliga kompisar man hittade.) Under det lägret var Magnus en utav ledarna tillsammans med lagkamraten och duracellkaninen Linus Nordgren. Riktigt roligt och inte minst lärosikt!

Kommentarer
Postat av: saraa

linus, du var snygg tills du öppnade käften!

hahaha! åh vad jag saknar swedcamp med er alla<3

2010-10-12 @ 16:40:56
URL: http://saraa-gedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0