fredag; stan och hemma-mys

Sitter just nu i min säng och njuter av att äntligen ha lov, ska bli otroligt skönt! Ska börja nästa vecka med ett varmt bubbelbad hemma i Skillingaryd och avslutar nog med bastu. Min kropp behöver detta! :)
¨
Skoldagen har varit riktigt bra och slutade redan vid 13.20. Tog bussen ner till stan med mina klasskompisar och efter några ärenden så kilade jag förbi stan för att se hur nya Monki samt Gina var. Jättesnygg och fräscht! Känns bra att även stan upprustas lite.
Hittade iallafall lite småsaker; en lång armlös tunika/linne och 2 halsband. Ni som inte vill se dem kan blunda nu, för här kommer några bilder bara för att.. :)
Sedan fick jag även den här rabatten på 100:- när jag köpte halsbanden. Mys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0