frost & landslaget

började dagen med att ta bussen ner till zinken (fotbollsplanen) där vi innebandytjejer skulle ha utbyte med fotbollstjejerna. Det var säkert -2 grader ute och där stod jag i leggings och converse. Fötterna domnade bort rätt fort så dem kände jag inte under hela passet. Men fingrarna och näsan höll ju på att lossna!
Efter det åkte jag, Fillan och Carro med Johan upp till skolan. Johan glömde väskan med dator och allt nere på planen -det är bra! Dock fick han den av fotbollstränaren senare :)

Men iallafall, så himla kul: U19 landslaget har tagit ut sin herr- trupp med 920r/93or. Det är två här på Sanda som har gått vidare; Viktor Wibring och Johan Glad. Sedan är det tre från Mullsjögymnasiet (det jag berättat om i tidigare inlägg) Där är det Adam Lomstad, Kasper Hedlund och Jesper Sankell som gått vidare. Sedan är det även Kasper Hydén från Färjestaden.

Sååå himla kul för dem! De börjar med att åka och spela "European Floorball Tour" som kommer att avgöras mellan den 5-7 november. Då ska de möta länder som Schweiz, Finland och Tjeckien.
LYCKA TILL KILLAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0