home, sweet home

Sitter nu hemma i sängen i mitt gamla rum. Här är det hälften rullbandsrum, hälften kontor. Och min underbara säng såklart. Har saknat det här hemma otroligt mycket.
Mysan, våran kanin (som förövrigt inte kände igen mig sist), har fått vinteråäls och är lenare än vanligt. Min syster har färgat håret brunt tidigare idag och ser ut som en råtta och pappa vann bowlingen med jobbet.

På vägen hem med bussen så körde vi på ett råddjur. Den släpade sig ner i diket och sprattlade lite. Så en av männen på bussen (en jägare..) knäckte nacken på den. Jag som inte ens kan knäcka nacken på en gädda...

Menmen, kvällen har varit jättebra, träffade bl a Matte efter matchen. Väldigt trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0