home sweet home

Har haft en väldigt mysig dag hemma med familjen. Jag och mamma var och hälsade på farmor och farfar -va lycklig jag blev när de visade hur mycket de saknat mig. JAG ÄLSKAR ER! ♥  vilken lycka!

Sen skulle vi ner till movalla. Jag gick in och skulle hämta Oskar, när jag sedan kommer tillbaka ut så står det några småkillar i 6års åldern eller något. Den ena utbrister "DU ÄR SNYYYYGG" till mig när jag går förbi. Så när jag vänder mig om -gissa vem jag ser om inte lille Sebbe?! Hahah!

Så jag sa: Sebbe.. du är rätt snygg med.
Han blev helt paff att jag visste vad han hette. Så jag sa att jag var Amanda´s kompis (det är däremellan vi är bekanta lille Sebbe och jag..:))
-"JA JUUUUST DEEEEET!" utbrister han då och visar tecken på att han både är chockad och generad. SÅ SÖT!

Ska snart bege mig ner till stationen för att ta bussen in till stan igen. Blir hem och sätta sig framför tvn, sticka, äta godis och ladda till morgondagens prövningar. Nervös!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0