Isabelle Landin Photography

Något av det häftigaste jag vet är människor som är otroligt skickliga på det de gör.
Som min vän Isabelle t ex. Hon har verkligen tagit mig med storm! Hon fotar och har även testat att måla med oljefärg. Och vet ni vad? HON ÄR AWESOME PÅ DET!
Trodde seriöst talat att hon skämtade med mig när hon genom en bild från facebook skrev:
'var uttråkad en eftermiddag så jag slängde ihop en tavla lite snabbt :p' som bildtext.
¨
Jag hade inte klarat av att måla en sådan grym tavla om jag ändå haft 5 år på mig.. Stört.
¨
Och det bästa -hennes bilder. Jag älskar hennes kriaktivitet och hennes talang för att fota.
Jag är helt mållös. Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag tycker att du ska kika in på hennes galleri på facebook. Jag är ett fan, bli det du också!

Är du sugen på att se vad tjejen går för? Besök:
Isabelle Landin Photography http://www.facebook.com/pages/Isabelle-Landin-Photography/161766757182523?v=wall

Några av mina favoriter:
Här är hennes första oljemålning. Sjukt!


Hur go är inte denhär bilden? Älskar den!


Otroligt vacker bild enligt mig.

Kommentarer
Postat av: randommmmmmmmmmmm

kan du någon gång sluta fjääääääääääääääääääska så jävla mkt. blir ju förbannad

2010-10-28 @ 21:43:00
Postat av: Emelie

"randommmmmmmmmmmmm" om du stör dig på att jag vill lyfta fram hennes talang kan du likagärna skita i att läsa mig blogg. Här skriver jag precis vad jag vill och gjorde dethär för att jag vill att hennes sida ska synas.



Men somsagt, om du inte tycker om det har du inte här att göra.

2010-10-28 @ 22:53:57
URL: http://emschelin.blogg.se/
Postat av: RAAAANDDOOOOMMMMMMMMM FREEEEDOOOOM

det är dig jag inte tycker om.. och det är jag inte ensam om. till o med dina närmsta stööör sig på dig!!!! din blogg suger och är patetisk, och du är likadan i verkligheten !!!! och bara så du vet så är du inte någon jävla modell som du tror! dom vill bara ha dig för att du ha längden inne, annars är du skit ful och när det gäller innebandy så vill bara lagen ha dig för att du är vänsterhänt, thats it. och du suger så jävla mkt på innebandy så du måste hitta på varje gång att du har ont någonstans bara för att du inte vågar vara med och visa hur jävla dålig du är!!!! stackars tjejjjjjjjjjj.. och den sista saken jag vill tillägga är att du går runt och tro att du känner allt och alla och att du tror att du är så jävla populär men är fan mobbad.. och bara så du vet så stör sig alla på dig, så sluta hålla på för du känner ingen och ingen vill känna dig!!!! ÄGDTJEJJJJ

2010-10-29 @ 00:02:35
Postat av: Emelie

sv:

jag tycker synd om dig som lägger ner så mycket energi på något du egentligen inte bryr dig om. Jag ärden jag är och det är så det är. Jag tänker inte ändra på mig.



Jag kallar mig inte modell när folk frågar, jag säger bara att jag varit med på några grejer.

Jag är inte vänsterhänt. Och innebandy tycker jag om att hålla på med. Jag säger inte att jag är bra, har aldrig sagt att jag är en stjärna och jag vet att det finns så många andra som är duktigare. Men so what? Jag håller på med det jag tycker är kul.



Min blogg har jag för att jag vill skriva av mig. Skiter i om den suger, jag hade inte tänkt bli känd på den iallafall.



Jag är social och tycker om att skapa nya band. Jag kanske inte känner alla som bästa vänner men jag är god nog att hälsa på den. Byta några meningar är inget fel, det är bara trevligt.



OCh om du nu stör dig på mig, tack för att du förmedlade det för mig, m,en nästa gång kan du ju säga det till mig face to face?



:)

2010-10-29 @ 08:56:49
URL: http://emschelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad raaaaandom du är randoooom!

vill höra det där mellan fyra ögon till emelie istället för att kommentera ett patetiskt inlägg på hennes blogg.

2010-10-29 @ 09:11:13
Postat av: K

Det bästa är ju att "random" verkligen inte har någon aning om vad han/hon snackar om, enligt min åsikt så äre han/hon som gör bort sig, lix, om man tycker så pass illa om någon (som man knappt känner verkar det som) och har sådana förutfattade meningar, seriöst, gå o göm dig någonstans, lär känna henne, och jag lovar att din uppfattning kommer ändras.

sen kanske dehär rör sig om en liten, kort och tjock fjortis som e avis och gillar snacka skit. that's my guess... =)

2010-10-29 @ 11:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0